sâmbătă, 25 octombrie 2008

AM ALES ROMANIA PENTRU CA AICI AU LOC LUCRURI NECURATE

Am ales sa fiu roman pentru ca la voi,in Romania,se intampla lucruri necurate.Va spun cu mana pe inima,oricat de mult rau v-ar fi facut,nu trebuia sa il omorati pe Nicu acum 19 ani chiar in ziua de Craciun.Apoi,la Revolutie,va iubeati unii pe ceilalti,erati uniti,increzatori...astazi...cativa asa zis crestini au depasit granitele bogatiei si uite,vad copii orfani,vad femei cu 3 lei noi pensie,vad multe,multe,v-am spus si sa va intre bine in cap ca Eu vad absolut TOTUL!
Nu stiu de ce o asa frumoasa tara nu poate sa isi multumeasca toti crestinii,nu stiu cum sa fac sa va iubiti mai mult intre voi,sa invatati ce este iertarea si toleranta,sa ajutati pe aproapele vostru si sa nu uitati niciodata de unde ati plecat.In acest moment,cel mai suparat sunt pentru faptul ca in timp ce unii nu stiu ce sa faca cu banii,altii pleaca si se stramuta in alte locuri,straine de cultura si de credinta lor,locuri civilizate unde chiar le place si chiar si eu le sugerez sa nu se mai intoarca in tara pana cand nu voi rezolva Eu problema aici,ca justitia abia face fata si Judecata cea Dreapta si de Apoi pana la urma tot pe la Mine trece.Dar o sa mai vorbim,spuneti-Mi ce credeti voi de cuviinta si intrebati-Ma si nu va feriti sa imi marturisiti pacatele voastre si adevarurile pe care credeti ca ar trebui sa le stiu.Pentru ca nici Eu nu sunt perfect,desi unii saraci cu duhul asa afirma insa le dau Iertarea Mea asa cum si voi trebuie sa dati gresitilor vostri iertarea voastra.

Deocamdata atat va spun,ma duc sa vad ce fac unii care au saracit tara!Apoi trec o fuga si pe la liber cugetatori si ma opresc si la Cotroceni putin,ca sa vad daca omul acela de acolo chiar traieste bine si daca este asa,sa-l intreb daca si voi traiti ca el!

2 comentarii:

laura_economu spunea...

Auzi Doamne, daca nu esti perfect, cum se face ca esti deasupra noastra, te consideri atotputernic si bun? Hm?
Si kiar crezi ca in Romania se petrec lucururile cele mai necurate? Cine ti-a zis? Martzafoii aia de ingeri? Nu-i asculta ca-s niste mincinosi! Uita-te in Rusia, acolo chiar se petrec diverse, uita-te in Africa, mor acolo negrii de foame si SIDA, las'ca nu suntem chiar cei mai necajiti. Fa-ti un blog si pentru aia, ca-s mai amaratzi ca noi.
Ce tine de femei cu pensia de trei lei - pai nu ai zis chiar Tu sa nu ne uitam la alea lumesti, ca o sa ne porti tu de grija? (parabola cu florile de camp o mai tii minte?)
Hai blog-uit placut, sper sa nu Te dezamageasca propriile-ti creaturi :P

Anonim spunea...

Laura,

nici nu stii cat adevar este in ceea ce ai spus in comentariul tau.Asa este,voi ajunge in cat mai multe locuri,inclusiv in cele evidentiate de tine.Sunt multe necazuri in lume si Atotputernic ma considera oamenii,nu ma consider deasupra voastra ci desupra raului.Voi sunteti creatia Mea si trebuie sa va atrag mereu atentia sa nu mai gresiti.Voi aborda toate problemele,insa toate la timpul lor.Iti multumesc pentru comentariu.Este realist si plin de substanta.Caracterul omului se vede si prin ceea ce spune,iar tu chiar ai demonstrat asta.Voi tine cont,asa cum incerc sa tin cont de toate cele lumesti.Numai bine.