luni, 27 octombrie 2008

DUMNEZEU VORBESTE LUI BASESCU SI LUI GIGI BECALI

Traiane,

sunt sigur dupa ce am studiat cum iti duci traiul ca tu intr-adevar traiesti mai bine decat ceilalti romani.Ai promulgat o lege discriminatorie,puteai sa fii mediator cum zice in Constitutia tarii voastre,insa ai preferat sa faci o majorare de 50% a salariilor profesorilor.Pana aici totul este bine,dar ce vei face daca si celelalte categorii vor cere acelasi lucru?De unde vei lua banii necesari?Cata economie cunosti ca sa iti dai seama daca viitorul guvern se va putea descurca?
Gandeste-te ca unii au salariul minim de numai 500 ron,la astia de ce nu te-ai gandit?Iar tu,Tariceanule,nu mai fi asa strict,pana la urma ti-ai luat si tu si celalalt propriul avion pe banii poporului ca sa te duci in Europa,locul de unde aveti amandoi multe de invatat.
Tara voastra a avut o crestere economica mare,este adevarat,insa v-ati grabit sa castigati voturi in dauna interesului bugetar...chiar sunt curios sa vad daca va fi vreo inflatie si chiar vreau sa vad cine va trai bine de acum inainte.Am zis.

Gigi,

tu conduci un partid si un club.Spui mereu ca tu crezi in Mine insa uite ce faci...ca sa ai Iertarea mea,trebuie sa te tii de cuvant si sa te duci degraba la batrana din Ardeal care ia numai 3 lei pensie si sa o ajuti si tu.Apoi,in judetul Dambovita,in satul Sacuieni din Gura Ocnitei,oamenii asteapta sa le termini tu o biserica la fel ca cei din Moreni,acelasi judet,carora le-ai promis ca le vei finaliza biserica de la fostul lac.Doar dupa aceste doua fapte vei putea sa te apropii de inima Mea si calea este lunga,fiindca mai ai multe lucruri de facut,daca ti-am dat averi,trebuie sa iti dau si de lucru.Lasa fotbalul,acolo angajeaza-ti scouteri care sa iti aduca jucatori buni,nu iti mai baga nasul peste antrenori,si in divizia C daca ajungi,lasa antrenorii sa isi faca treaba pana la capat,tu ai alte lucruri mai bune de facut,cu adevarat marete,banii tai sunt pentru oamenii sarmani,pentru lacasurile Mele ramase neterminate,o sa te anunt la momentul potrivit unde trebuie sa te duci si ce trebuie sa faci.Altfel,te tai de la portie,ia aminte!
Ce ai facut pana acum este abia inceputul,mai este mult pana cand vei reusi sa fii preferatul oamenilor.Nu te mai rasti,nu mai face caz de bisericile pe care le-ai inaltat tu,nu mai jigni si nu
mai fii asa sigur ca te voi ajuta atata timp cat vorbesti urat inca cu multi,nu dau nume si nici categorii sociale.Nu mai fi asa de coleric,nu mai ridica tonul,fiindca palatul tau tot de Mine este creat,tu doar ai dat bani si banii-i ai de la Mine.Ai inteles?
Fa ce ti-am spus si vei avea sprijinul Meu,eu nu cer decat adevarata credinta in Mine si Lucrarea Mea,daca vrei sa fii parte din ea,comporta-te ALTFEL!

Niciun comentariu: