joi, 30 octombrie 2008

CE E FRUMOS,ŞI MIE ÎMI PLACE:ROMÂNIA!

Milioane de români au plecat din ţara pe care Eu o iubesc.Milioane de creştini,credincioşi,aniversează sărbătorile creştine prin locuri străine,acolo unde dorul de ţară devine uneori insuportabil.Aşa este,aveţi o ţară atât de frumoasă,însă nu s-a priceput nimeni până acum să vă dea voie ca să vă bucuraţi de ea şi de frumuseţile ei.Însă eu ştiu că într-o bună zi,mai curând decât credeţi,veţi trăi fără lipsuri şi fără griji în locurile acestea alese de Mine.
Credinţa voastră Mă va ajuta să vă fericesc cu îndurarea Mea,cu milostenia şi mai ales cu dragostea pe care din păcate,unii conducători ai voştri nu ştiu şi nu se pricep încă să v-o arate.
Că sunteţi deasupra altora ca averi,că sunteţi oameni simpli,care nu vor îndestulare inutilă,că sunteţi săraci ori orfani,ori ologi ori pedepsiţi de soartă cu boli nedorite pentru o viaţă chinuită,că sunteţi sănătoşi şi fericiţi,în faţa Mea toţi sunteţi OAMENI şi nu voi alege după comorile voastre ci după cum mi-aţi respectat dorinţa,când v-am spus CELE 10 PORUNCI,să fiţi milostivi,să nu vă învrăjbiţi în zadar între voi,să nu vorbiţi urât şi să nu faceţi rău celui de lângă voi.
Dacă pământul freamătă sub voi,şi unora li se năruiesc casele,ajutaţi-i neîncetat cu milostenia şi mai ales bunătatea voastră.Dacă arde casa vecinului,sări repede şi du apă multă ca să stingă focul mai repede.Dacă vezi un olog,ajută-l să meargă cu înţelegerea ta,dacă vezi un orb,ajută-l să vadă prin vorbă bună,dacă vezi unul că huleşte şi se comportă în fel şi chip,domoleşte-l cu omenie;dacă vezi unul fără pâine,dă-i o felie şi pune-l să muncească pentru ea,aşa va şti cum se câştigă,dacă este în putinţă;dacă vezi un bătrân că plânge,du-i o cană cu apă şi alintă-l cu tinereţea şi cu sufletul tău;dacă vezi un om necăjit,descreţeşte-i fruntea cu blândeţe şi spune-i să zâmbească cu încredere pentru că nu aduce anul ce poate aduce clipa...
Românii sunt un popor ales.Ei s-au împrăştiat acum în toate cele patru zări,departe poate de căldura mamei,soţiei,copilului,fratelui,surorii...oricât de bine le-ar fi celor plecaţi,în clipele de odihnă,tot le miroase pâinea românească...tot la fotografiile din ţara lor se vor uita cu jind şi când îşi vor aduce aminte că au plecat doar ca să scape de griji şi de lipsuri,când anii vor trece,măcar pentru ultima oară tot se vor întoarce în ţara pe care Eu am ales-o,România.

Niciun comentariu: