luni, 27 octombrie 2008

SFARSITUL LUMII NU VA VENI NICIODATA,POATE AL CIVILIZATIEI VOASTRE

Am vazut ca va temeti si ca discutati totodata foarte mult despre Apocalipsa.Ei bine,diferitele culte care propovaduiesc idei contrare Mie,vor suferi amarnic.Sfarsitul Lumii nu va veni niciodata,pentru ca totul se perpetueaza.In schimb,candva,poate peste mii si mii de ani,civilizatia voastra ar putea disparea nu din cauza sau din vointa Mea ci din a voastra,datorita relelor pe care le faceti. Va certati,huliti,aveti violenta in familie,intre popoare,aveti razboaie inutile si copii care pur si simplu mor de foame,aveti conducatori care iau decizii gresite,crezandu-se deasupra Mea,aveti lacrimi,durere,tristete si suferinta.De aceea voi insi-va puteti grabi Apocalipsa,prin lipsa credintei voastre in Mine si in lucrurile frumoase pentru care v-am creat si v-am lasat sa stapaniti acest pamant!
Aveti ura,dusmanie,intriga,lacomie,ma doare ca nu toti sunteti vinovati de viata grea pe care o duceti ci va este influentata de oameni care se cred nemuritori in functiile lor...dar va veni si ziua Dreptatii,si in acea zi,vreau sa vad numai zambet si fericire,pace si intelegere,iubire si afectiune intre voi si fata de semenii vostri!

Nu voi distruge lumea,ea se poate distruge si singura!Credeti in Mine si astfel voi fi alaturi de voi in toate zilele pana la sfarsitul veacurilor!
Amintiti-va din cele de mai jos de inceputuri create de Mine si luati aminte!

Niciun comentariu: