duminică, 26 octombrie 2008

IMPOTRIVA NECAZURILOR

Dupa ce va veti inchina LUI DUMNEZEU rugati_va asa:Doamne Dumnezeul meu,in Numele Fiului Tau Hristos,eu ma rog cerand ajutorul TAU.Departeaza,te rog,tot raul din jurul meu Doamne,eu am multe necazuri,daca in spatele necazurilor mele exista un duh necurat Iti cer scoate_l.Trimite foc din cer acum si arde Doamne toate farmecile,toate bolile,tristetile,insomniile,singuratatea mea.Daca exista un blestem in viata mea,iti cer sa_L desfaci DOAMNE.Atinge_ma acum cu puterea Ta si sfinteste trupul meu ca incepand de acum,nici un duh rau,farmece,boli,blesteme si alte necazuri lucruri rele sa nu aiba voie in viata mea.Doamne,Tu ai zis ca in Numele Fiului Tau tot ceea ce voi cere voi primi,atunci raspunde acestei rugaciuni si ajuta_ma sa inving toate problemele mele.Iti multumesc in numele Tatalui,al Fiului si al Sfantului Duh,pt ca stiu ca ma asculti.AMIN!

Niciun comentariu: