marți, 28 octombrie 2008

ASTEPT LA SPOVEDANIE CATIVA ROMANI

Vreau sa stiu si eu cine a falimentat Bancorex?Si Banca Albina,F.M.I-ul,cine a luat din banii poporului si s-a indestulat peste masura,cine a tras in voi in ziua de 22?Cine a trimis minerii cu bate in Piata Universitatii,cine a hulit contra Mea si a spus ca in Romania nu este coruptie?Cine a impiedicat Legea Lustratiei si punerea in practica a Punctului 8 de la Timisoara?Cine traieste din chirii de prost gust si citeste presa in timpul sedintelor parlamentare?Cine vorbeste urat cu voi si va face ori bai animalule,ori tiganca imputita,ori gaozari,ori mai stiu eu cum?Cei care se stiu vinovati sa marturiseasca caci numai asa vor obtine Iertarea Mea!
Cine castiga peste masura si va da numai farame din propriile lor legi?De ce in Romania unii sunt ca sa zic asa mai egali decat ceilalti?De ce aveti atatea biruri,pentru caldura,pentru lumina,pentru de-ale gurii,de ce sunt taxe pentru hrana,de ce adaugati valori care sa infometeze norodul?De ce aveti printre voi calaii morali ai trecutului si le mai puneti si flori in piept catesi trei?De ce tinerii vostri pleaca si se stramuta prin locuri straine,ca sa se puna chezas altora,cu sudoarea si cu disperarea lor?De ce ma maniati?
Am vazut cativa prunci care cautau pe fundul farfuriei o bucatica de carne si nu au gasit-o si am mai vazut cum pacatosii mai mari ieseau cu sacosele pline pe poarta in timp ce micutii plangeau si se imbolnaveau de foame si de frig,mereu straini si orfani,fara de voia lor si mai ales a Mea.
Am vazut ologi,orbi,nebuni,marginalizati si uitati de cine nu trebuie in singuratatea si in vesnica suferinta...pe aceia o sa-i las in Eden dar pe cei care i-au osandit la amar si la foamete si la boala,nu-i vor ierta daca nu se vor cai cat de curand si nu vor pleca sa lase in fruntea voastra pe cei care va pot schimba viata in bine.Cine sunt aceia doar Eu stiu si in gandurile Mele socot ca a sosit ceasul sa asez lucrurile in asa fel incat sa nu mai vad lacrimi,sa nu mai aud de vreo suferinta nemeritata,sa nu mai vad familii destramandu-se si lasand copiii nauciti,sa nu mai vad infruptarea celor ce va mint cu zambetul pe buze la radio sau la televizor.
Uniti-va si ajutati pe cei sarmani,care au ramas fara case la inundatii si la incendii si la cutremure,ajutati pe cei neputinciosi si duceti-le si lor o bucata de paine din painea voastra cea de toate zilele,ingrijiti pe cei bolnavi si dati viata frumusetii sufletesti pe care v-am daruit-o!
Astept pe cei rai,care v-au adus minciuna,care v-au fagaduit lucruri niciodata implinite,care au castigat intr-o luna cat voi intr-o viata,sa vina la Mine si sa marturiseasca!Apoi sa va lase in pace si liniste,in adevar si multumire,asa cum mi-am dorit eu cand am creat Omul!
Amin!

P.S.Adevarul,credinta si bunatatea sufleteasca sa fie cu voi acum si pentru totdeauna in Vecii Vecilor!

Niciun comentariu: