duminică, 26 octombrie 2008

MULT RAU E IN LUME,DESI NU AM DORIT ASTA

In urma cu cateva mii de ani,m-am suparat si asa am creat Potopul.Doar pe Noe si cei dragi lui l-am putut ierta.Deja vazusem ca omul nu este ceea ce mi-am dorit si am vrut sa il pedepsesc.Dar nici in alte momente ale istoriei lumii si pamantului nu v-ati invatat minte.Si astfel,au aparut momentele cand a trebuit sa distrug si sa rad de pe fata pamantului Sodoma si Gomora.
Intotdeauna am vrut sa fiu iertator si asta va spun si voua sa faceti.
Astazi,in anul 2008,ce vad pe pamant?Crime,terorism,atentate si pierderi de vieti omenesti,multa viclenie si rautate,multa zgarcenie si multa fatarnicie...
Mie nu imi place fatarnicia.Nu imi place minciuna.Nu imi place ca trebuie intotdeauna sa va spun ceea ce nu trebuie sa se intample.
In Romania vad banci falimentate si dobanzi ascunse.Vad lupte crancene in interesul politic si nu al omului creat dupa chipul si asemanarea Mea.Vad cum unii se chinuie sa isi creasca copiii intru credinta si cum altii arunca averi pe calea desfraului de orice fel...
Aveti atatea biserici si manastiri frumoase,ca nicaieri in alta parte a lumii.Aveti munti si campii rodnice si voi furati creatia Mea.Aveti o istorie fascinanta si multe altele...insa tot vad oameni fara o coaja de paine...tot vad copii fara parinti maltratati si chiar omorati impotriva vointei Mele,vad lacomie si comisioane care ma fac sa regret ca v-am creat si deja ma gandesc daca e bine sa va pedepsesc sau nu...Insa tot cugetand,am ajuns la concluzia ca va pedepsiti voi insiva prin faptele voastre si apoi la necaz numai,veniti la Mine sa va dau ajutorul...desi ati primit destul!
Eu va dau in schimbul averilor iertarea pacatelor fiindca numai asa puteti scapa de urgia unui alt sfarsit pe care voi il denumiti Apocalipsa!
Fiti buni cu cei de langa voi,fiti darnici chiar si cu un strain,lasati ura si ocara si invidia...ajutati-va unii pe ceilalti si atunci sigur veti primi si ajutorul Meu!

Niciun comentariu: